فرمانده سپاه مراغه گفت: به مناسبت ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد حضرت علی (ع) و در آستانه سال جدید ، بسته های معیشتی به ارزش ۲۱ میلیارد ریال در شهرستان مراغه تهیه و میان افراد نیازمند توزیع می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا، سرهنگ پاسدار سعیدرشیدی روز یکشنبه در حاشیه رزمایش کمک های مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سالگرد ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و میلاد حضرت علی(ع) و در آستانه سال جدید رزمایش کمک های مومنانه در مراغه برگزار می‌شود.

وی بیان‌ کرد: این بسته ها از طریق آماد و پشتیبانی سپاه مراغه در اختیار حوزه ها ، پایگاه ها و گروه های جهادی و سایر اقشار مختلف بسیج که در راستای کمک های مومنانه فعالیت دارند قرار خواهد گرفت تا در بین خانواده نیازمند و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شود .

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی هر بسته معیشتی ۶ میلیون ریال است که جمعا مبلغ ۲۱ میلیارد ریال برآورد می‌شود و شامل ۷ قلم جنس از جمله برنج ، روغن، نخود ، لوبیا ، عدس ، ماکارونی و رب گوجه فرنگی می شود .

وی اضافه کرد: کمک مومنانه همچنان ادامه دارد و به حول و قوه الهی در رزمایشی که شاهد آن هستیم، تعداد زیادی از بسته‌های معیشتی در مراغه توزیع خواهد شد.

انتهای پیام