با نماز رییس جمهور در کاخ کرملین یاد و نام شهید سلیمانی بار دیگر زنده شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ، امیرارسلان قراگزلو دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نماز خواندن رئیس جمهور کشورمان حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: نوای حاج قاسم سیلمانی با رفتار رئیس جمهور در کاخ کرملین منعکس شد.
وی اقامه نماز رئیس جمهور را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز که دنیا منتظر یک خبر ناامید کننده از میهن اسلامی ماست و درصدد تخریب پیشرفت ها و رویش های انقلاب اسلامی ایران است ، بزرگترین ضربه به دهن متجاوزان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران زده شد.
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه مراغه گفت: دانشجویان دانشگاه مراغه که خود را تابع موازین اسلام و میهن اسلامی میدانند و همیشه قدردان زحمات کسانی بودند که قدمی مثبت در جهت رفع مشکلات برداشته و درصدد پیشرفت در حوزه های سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی هستند ، این نماز را تلقی نوای سردار دلها در کاخ کرملین دانستند و معتقد اند این حرکت ، مجدد روح این شهید والا مقام را شاد و باعث سربلندی تمامی اقشار و قومیت ها در سطح مهین اسلامی شد.
قراگزلو ادامه داد: حمایت و کمک به دولت مردمی توسط دانشجویان دانشگاه مراغه از اهداف اصلی دانشجویان جامعه اسلامی دانشگاه مراغه است. خوشبختانه رئیس جمهور مردمی کشورمان بسیار بر عملکرد خود توجه دارند و سعی می کنند آنچه را شعار داده اند نشان دهند. ما دانشجویان معتقدیم در جایی که خدا برایشان مرده و دین را افیون توده ها میدانند ، این حرکت نشان داد که عصر تفکر خدا ناباوری پایان یافته است. برکات خون حاج قاسم ادامه دارد و حریف می طلبد.