مدیران و مسئولان شهرستان در خصوص عملکرد خود بجای عکسهای یادگاری ، شفاف برای مردم گزارشات روان از نهاد مربوطه در ابعاد مختلف را ارائه دهند تا اعتماد عمومی را بازگردانند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری رصدمراغا ؛ در دنیای مدیریت یکی از شاخص های دارای اهمیت برای یک مدیر  زمانیست که در نبود امکانات با خلاقیت و حداقل ها بتواند کارنامه قابل قبولی را به مردم ارائه دهد.

حال در وضعیت کرونایی جامعه و شرایط موجود کشور، مردم نظاره گر عملکرد مدیران محلی در جهش ها در همه ابعاد هستند نه مشاهده عکسا و سخنرانی های بی ثمر.

متاسفانه از طرفی هر ساله در زمان های مختلف شاهدیم که کلنگ های متعددی با دب دبه و کب کبه، به زمین زده میشود یا برنامه هایی نمادین و عکس های رنگارنگ یادگاری و آلبومی مختلف در رسانه های درباری وابسته به سازمانها و ادارات منتشر می شود که خروجی مفید و ملموسی مشاهده نمیگردد.

انتظار می رود با توجه به افزایش آگاهی های مردمی و برای بازگرداندن اعتماد عمومی بر اساس شرایطی که به دلیل سوء مدیریت که موجب فشار مضاعف به معیشت مردم و سرمایه داران عرصه های مختلف گردیده و تعطیلی و نیمه تعطیلی برخی واحدها و کارگاهها و کارخانه ها شده است، مدیران محلی در خصوص عملکرد خود شفاف برای مردم گزارشات روان و ملموس از نهاد و سازمان مربوطه را در ابعاد مختلف ارائه دهند.

ولی متاسفانه شاهد هستیم در حجم انبوه و روزانه و رویدادی، برخی مدیران و مسئولین شهر بجای انجام کارهای زیربنایی با انتشار چند عکس و تصویر از بازدیدهای کلیشه ای برای خود نوشابه و پپسی باز میکنند و فقط خود و چند نفر جیره خوار اطراف خود را خوشحال و مست از انجام این همه بازدید و گاها سخنرانی میگردانند غافل از اینکه برای مردم کاری بکنند.

برادر و خواهر مسئول
مردم مراغه شرح وظایف اکثر سازمانها و نهادها را میدانند و از شماها میخواهند با انجام کارهای زیربنایی و ملموس عملکرد خود را نشان دهید که البته حتما باید خودتان نیز با شرح وظایفتان آشنا باشید.
امیدوارم که این خواسته که مطالبه عموم مردم می باشد مورد توجه قرار گیرد تا گامی در راستای ارتقا اعتماد عمومی باشد.

آهای مسئولین ، انجام وظیفه عکس نمیخواهد

به عمل کار برآید به سخندانی نیست…

 

عظیم اسکندری