فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب گفت : سران فتنه بعد از آن همه خسارتی که به بار آوردند و موجب کند شدن حرکت رو به جلوی کشور شدند از کارشان پشیمان نشدند و هیچگاه از مردم عذر خواهی نکردند که اگر این کار را می کردند مطمئنا الان در حصر نبودند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا؛ سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده در ويژه برنامه روز بصیرت که بعد از ظهر چهارشنبه در مسجد جامع مراغه برگزار شد گفت: حماسه ۹ دی باید در تاریخ ماندگار شود و دلسوزان انقلاب نباید اجازه بدهند این یوم الله بزرگ به فراموشی سپرده شود.

وی افزود : باید پاسداشت چنین روزهایی در طول سال در مناسبت های مختلف مورد توجه آحاد مردم قرار بگیرد ، چرا که در غیر این صورت دشمنان با تحریف تاریخ سعی در فراموشی چنین یوم الله هایی خواهد بود

وی با اشاره به اقدامات ساختارشکنانه فتنه گران در هتاکی به مقدسات خاطرنشان کرد: عوامل فتنه با هر روشی حتی هتاکی به عزای امام حسین علیه السلام به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بودند و به پشتیبانی دشمنان خارجی سعی داشتند انقلاب را از ادامه حرکت پیش برنده خود بازدارد در صورتی که نمی دانستند پیوند ملت ایران با اهل بیت (ع) ناگسستنی است .

وی تصریح کرد : جریان فتنه ۸۸ فراتر از اعتراضات به نتیجه انتخابات‌ بود ؛ عوامل آموزش دیده فتنه گران با شعارهای ساختار شکننده علیه مقدسات و ارکان نظام جمهوری اسلامی به دنبال تغییر نظام بودند که با حماسه آفرینی مردم انقلابی در 9 دی ماه 88 ناکام ماندند .

وی اضافه کرد : دلیل اینکه هنوز سران فتنه در حصر به سر می برند این است که ، متاسفانه هنوز هیچ یک از آن ها به اشتباهات خود پی نبرده اند و از مردم به خاطر خسارت هایی که به کشور زده اند معذرت خواهی نکرده اند که اگر این چنین بود یقینا با رأفت نظام جمهوری اسلامی مواجه می شدند و اکنون در حصر نبودند .

وی ادامه داد : سران فتنه بعد از آن همه خسارتی که به بار آورده بودند باز به دنبال ارتباط با دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی بودند و از فتنه انگیزی خود دست نکشیده بودند .

وی ولایت فقیه را حافظ انقلاب و نظام از بحران ها و فتنه ها دانسته و گفت : نعمت ولایت فقیه باعث شد فتنه گران نتوانند در جریان فتنه ۸۸ به اهداف شوم خود دست بیابند و مطمئنا اگر مردم پیشتیبان ولایت فقیه باشند کوچکترین خدشه ای به نظام و انقلاب وارد نخواهد شد.

وی در آخر افزود : از اول انقلاب دشمنان بارها وعده سقوط نظام و تغییر حاکمیت را در بوق و کرنا کرده اند و چند سال پیش هم جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا ، گفته بود که جمهوری اسلامی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید در صورتی که انقلاب همچنان با قدرت در حال پیشروی است و کسانی که چنین وعده هایی می دادند به تاریخ پیوسته اند .

انتهای پیام /