به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا : امام جمعه موقت مراغه با بیان اینکه بسیج به عنوان نهادی مردمی فراجناحی است و در کنار دولت‌ها قرار دارد، افزود: بسیج یار و یاور دستگاه‌های اجرایی و دولت‌ها برای رفع بحران‌ها و مشکلات مختلف جامعه است و همواره خدمت به مردم را رسالت خود می‌داند. حجت‌الاسلام […]

امام جمعه موقت مراغه: بسیج فراجناحی و در کنار دولت‌هاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا : امام جمعه موقت مراغه با بیان اینکه بسیج به عنوان نهادی مردمی فراجناحی است و در کنار دولت‌ها قرار دارد، افزود: بسیج یار و یاور دستگاه‌های اجرایی و دولت‌ها برای رفع بحران‌ها و مشکلات مختلف جامعه است و همواره خدمت به مردم را رسالت خود می‌داند.

حجت‌الاسلام حمید محمدی‌راد روز چهارشنبه در همایش اقتدار بسیجیان مراغه بسیج را درخت تناوری خواند که توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شده است و امروز جامعه اسلامی از ثمره آن بهره‌مند می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیجیان در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف در برابر هجمه‌های بدخواهان و معاندان مجاهدت و ایستادگی می‌کنند، اظهار داشت: بسیج در حقیقت نیرویی برخاسته از مردم برای خدمت به جامعه، ولایی و در خدمت انسانیت و بشریت است.

امام جمعه موقت مراغه خاطرنشان کرد: این نهاد مقدس یادگار و ابتکار ماندگار سیاسی اجتماعی و فرهنگی معمار کبیر انقلاب اسلامی است که اکنون نیز در خدمت میهن اسلامی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام است.

وی ادامه داد: بسیج همچون هشت سال دفاع مقدس طی روزهای سخت و بحرانی کرونا در کنار مردم و برای رفع مشکلات جامعه مجاهدت کرده است و نقش‌آفرینی آن در مقابله با این ویروس همچنان ادامه دارد.

دفاع از ارزش ها رسالت بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به اینکه پنجم آذر، سالروز تاسیس شجره طیبه و درخت پرثمر بسیج است، گفت: بسیجیان در طول چندین دهه از زمان پایه‌گذاری آن تاکنون، دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب اسلامی را رسالت خود دانسته اند.

امام جمعه موقت مراغه: بسیج فراجناحی و در کنار دولت‌هاست

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی افزود: بسیجیان همواره با بر تن کردن لباس خاکی، جان خود را فدای نظام، انقلاب و میهن می‌کنند و نمونه بارز آن ایثارگری‌ها در هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: بسیج اکنون مجموعه‌ای آرمان‌خواه و عدالت‌طلب، مقدس، انقلابی و در خط ولایت و رهبری و فراجناحی است.

سرهنگ رشیدی اضافه کرد: کسانی که دغدغه اسلامی و میهن اسلامی را دارند، خود را بسیجی می‌دانند و به آن افتخار و مباهات می‌کنند.

در این آیین که گردان‌های بسیجی امام علی (ع)، امام حسین (ع) بیت المقدس و کوثر و نیز جمعی از بسیجیان اقشار و رده‌های مختلف بسیج حضور داشتند، از خانواده‌های شهدای بسیجی شهرستان مراغه تجلیل شد.