به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا : معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: با پیگیری های انجام شده ۲ سالن چهار تخته با قیمت پایه مراغه در قطار ارومیه – تهران در راستای مطالبه مردم شهرستان در نظر گرفته شد. سیدعلی موسوی گفت : به دنبال حذف سالن های چهار […]

فرماندار: مشکل سالن‌های چهار تخته در قطار مراغه حل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا : معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: با پیگیری های انجام شده ۲ سالن چهار تخته با قیمت پایه مراغه در قطار ارومیه – تهران در راستای مطالبه مردم شهرستان در نظر گرفته شد.

سیدعلی موسوی گفت : به دنبال حذف سالن های چهار تخته از قطار مراغه به تهران و انتقادهایی که از سوی مردم شهرستان در فضای مجازی مطرح می شد، موضوع از طریق اداره کل راه آهن آذربایجان و مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی پیگیری شد.

وی بیان کرد: پس از مکاتبات و پیگیری های انجام شده در ۲۹ آبان ماه مدیرکل راه آهن آذربایجان از طریق نامه ای کتبی اعلام کرد که موضوع حذف سالن ها به دلیل ایمنی بیشتر قطارها بوده است.

وی اضافه کرد: در این نامه اشاره شده بود که در قطارهایی که سالن هایی ۶ و چهار تخته مشترک دارند در سیستم قفل آن ها مشکل پیش می آید که برای برطرف شدن این مورد سالن های ۶ و چهار تخته از هم جدا شده و یک روز قطار با سالن ۶ تخته و یک روز قطار با سالن چهار تخته برای جا به جایی مسافران در مسیرهای منتهی به تهران حرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا قطار ۶ تخته برای مراغه و ۴ تخته برای ارومیه در نظر گرفته شده است، اعلام کرد: بر اساس توافق صورت گرفته قیمت بلیت ۲ سالن چهارتخته در قطار ارومیه، با قیمت پایه مراغه خواهد بود.

فرماندار مراغه گفت: در صورت تقاضا برای افزایش سالن چهار تخته مکاتبات و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

برخی از کاربران فضای مجازی در روزهای اخیر پیگیری موضوع «حذف سالن‌های چهارتخته قطار مراغه» از سوی مسئولان شهرستان را خواستار شدند و برخی دیگر نیز  آن را حذف قطار مراغه عنوان کرده بودند.