فرمانده سپاه مراغه گفت: بسیج از بتن مردم به وجود آمده است و به دنبال خدمت به مردم است و بر همین اساس شعار هفته بسیج امسال “بسیج پاره تن مردم است ” نام گذاری شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا؛ سرهنگ پاسدار سعید رشیدی در جلسه‌ هماهنگی برنامه‌های هفته […]

 

 

 

فرمانده سپاه مراغه گفت: بسیج از بتن مردم به وجود آمده است و به دنبال خدمت به مردم است و بر همین اساس شعار هفته بسیج امسال “بسیج پاره تن مردم است ” نام گذاری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا؛ سرهنگ پاسدار سعید رشیدی در جلسه‌ هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج که پیش از ظهر دوشنبه در حسينيه پيامبر اعظم(ص) برگزار شد گفت : توجه جدی به مقوله بسیج باید مورد توجه تمامی آحاد و ادارات و نهادهای کشور باشد .

 

 

وی افزود : نقش بسیج از اولین روزهای تشکیل آن بر کسی پوشیده نیست ؛ این شجره طیبه از بتن مردم به وجود آمده است و در طول سالیان گذشته در شرایط بحرانی ، کشور را از گزند حوادث و اتفاقات نجات داده است .

وی خاطرنشان کرد: امام راحل با آن عظمت شخصیتی که داشتند همواره خود را یک بسیجی می دانستند و آرزو می کردند که خداوند با بسیجیان محشورشان کند .

وی با اشاره به اینکه بسيج یک تشکل مذهبی و مردمی است افزود: شعار هفته بسیج در سال جاری با عنوان “بسیج پاره تن مردم است ” نام گذاری شده است و به دنبال انعکاس خدمات ارزنده بسیج به آحاد جامعه می باشد .

وی تصریح کرد: ویزیت رایگان در نقاط مختلف شهر و درمانگاه امام خمینی (ره)، برگزاري نشست های روشنگری، دیدار با خانواده های شهدا ، برگزاري یادواره های شهدا ، برگزاري مسابقات فرهنگی ، برپایی نمايشگاه های مختلف، گفتمان سازی بسیج در بستر فضای مجازی با استفاده‌ از ظرفیت گردان های سایبری و ده ها عنوان برنامه دیگر در طول هفته بسیج توسط حوزه های مقاومت و پایگاه‌ های بسیج اجرایی خواهد شد.

وی یادآور شد: رزمایش اقتدار بسیجیان با عنوان تجدید بیعت و میثاق با ولایت با حضور تمامی اقشار و آحاد بسیجیان روز چهارشنبه ۳ آذر ماه ساعت ۹ صبح در خیابان جام جم برگزار خواهد شد.