فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگيری سارق حرفه ای دستگیره های درب منازل در حین سرقت خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا :  سرهنگ ” توحید فارسی “اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد دستگیره های درب منازل در سطح شهر و اعلام شکایت مالباختگان، ماموران کلانتری ۱۱ با انجام بررسی […]

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگيری سارق حرفه ای دستگیره های درب منازل در حین سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا :  سرهنگ ” توحید فارسی “اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد دستگیره های درب منازل در سطح شهر و اعلام شکایت مالباختگان، ماموران کلانتری ۱۱ با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت ها، سارق را شناسایی و او را در عملیاتی غافلگیرانه درحین سرقت با دیلم دستگیر کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی های پلیسی از سارق دستگیر شده؛ افزود: با ارائه مدارک و مستندات قانونی سارق لب به سخن گشوده و به ارتكاب ۶ فقره سرقت دستگیره های درب منزل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با بیان اینکه سارق با استفاده از یک دیلم دست ساز دستگیره های درب منازل را از جا کنده و سرقت می نمود، گفت: اموال مسروقه از وی کشف و سارق با تشکیل پرونده قضایی تحویل مرجع قضايی گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان خاطر نشان کرد: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح های امنیت اجتماعی با جدیّت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند و از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.