به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا : رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: این ساختمان با هزینه یک میلیارد تومان و زیربنای ۲۵۰ متر مربع تجهیز و راه اندازی شده است. دکتر تنومند افزود: ساختمانی که مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مراغه در آن مسقر شده است بیش از ۴ میلیارد تومان ارزش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا : رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: این ساختمان با هزینه یک میلیارد تومان و زیربنای ۲۵۰ متر مربع تجهیز و راه اندازی شده است.

دکتر تنومند افزود: ساختمانی که مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مراغه در آن مسقر شده است بیش از ۴ میلیارد تومان ارزش مالی دارد و فرماندهی اورژانس ۳ بیمارستان مراغه، پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ و خدمات پیش بیمارستانی ازطریق این مرکز به صورت شبانه روزی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در ساختمان این مرکز بخش اداری، اتاق مدیریت بحران، مرکز دیس پیج، اتاق آموزشی، انبار و پشتیبانی ایجاد شده است.

به گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، با هدف ارائه خدمات مطلوب، کارکنان اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ مراغه با ۲ برابر افزایش به ۵۰ نفر رسیده است.

دکتر تنومند خاطرنشان کرد: علاه بر بیمارستان‌ها ۴ پایگاه شهری و یک پایگاه بین جاده‌ای فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ این شهرستان نیز از طریق این مرکز کنترل خواهد شد.
صداوسیما