به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛چند صباحی است کلیپ هایی از جناب آقای نیازی در فضای مجازی منتشر می شود که در ظاهر مطالب به حق و خوبی به نظر می رسد ، ولی نکته ای که از آن غفلت شده است کلی گویی و انتقاد به شکل مبهم و غیر شفاف است که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛چند صباحی است کلیپ هایی از جناب آقای نیازی در فضای مجازی منتشر می شود که در ظاهر مطالب به حق و خوبی به نظر می رسد ، ولی نکته ای که از آن غفلت شده است کلی گویی و انتقاد به شکل مبهم و غیر شفاف است که مخاطب مشخصی ندارد !

مطالبی که از زبان ایشان بیان می شود یک سری انتقاد های بدون مخاطب است که در نگاه کلی ماهیت نظام اسلامی و جایگاه ولایت را هدف قرار می دهد و در واقع تیری در تاریکی است که بدون مشخص کردن هدف خاصی شلیک می شود و مخاطب را سردرگم می کند .

آقای نیازی با شناختی که از حضرتعالی دارم بعید می دانم هدف شما ماهیت انقلاب و نظام باشد ، منتهی مطالبی که از زبان شما منتشر شده است بیش از آنکه شخص یا گروه کوچکی را در مراغه و یا جای دیگر شامل شود مطمئنا خوراک رسانه ای برای رسانه های بیگانه خواهد بود ، به مانند مطالبی که در مراسم جشن پیروزی آقای رئیسی در تهران ایراد کردید و نقل محافل کانال ها و پیج های معاند شد ! اولین لازمه و شاخص انقلابی گری شفافیت و صراحت است که مطالب شما عاری از این نکته مهم است .

به عنوان کسی که تجربه اندکی در عرصه رسانه دارد از حضرتعالی درخواست میکنم تجدید نظری در رویکرد رسانه ای و تبلیغی خود داشته باشید .

و نکته آخر اينکه شجاعت در نقادی مهمترین ویژگی یک نقاد است ، لطفا انتقادات خود را با شجاعت و به صورت شفاف با مشخص کردن شخص یا اشخاص و یا جریانات خاصِ مدنظرتان ایراد کنید تا مورد سوء استفاده معاندین قرار نگیرد .

باتشکر
برادر شما جعفر قهرمان