یک بام و دو هوای شورای شهر در انتخاب شهردار شهر تاریخی مراغه

بیش به یک ماه است که شورای جدید مراغه به دنبال شناسایی و معرفی شهردار شهر تاریخی مراغه است که تا کنون موفق به این کار نشده است و طبق آخرین اخبار از سخنگوی شورای شهر این مساله یک ماه دیگر به طول خواهد انجامید.
اما نکاتی است که پرداختن به آنها ضروری به نظر می‌رسد؛ مهمترين نکته در این باب عملکرد مخفیانه و پشت پرده شورای شهری است که با شعار شفافیت روی کار آمده اند !! متاسفانه هیچ یک از جلسات شورای شهر به صورت علنی برگزار نشده است و نشست خبری برگزار شده به صورت گزینشی با حضور محدود چند نفر از خبرنگاران برگزار شد .

مساله بعدی پنهان کاری در لیست کاندیداهای شهرداری که باعث انتشار اخبار و شايعات بسیاری در فضای مجازی مبنی بر گزینه های شهرداری است . در شهرهای بزرگی چون تهران گزینه های شهرداری به صورت کاملا شفاف در اختیار رسانه ها قرار می گیرد ولی متأسفانه در مراغه هر کاربر فضای مجازی یک لیست معرفی می کند که به عنوان گزينه های اصلی شواری شهر مطرح هستند !

نکته بعدی انتشار لیست چهارنفره ای است که یا منتسب به یک جریان سیاسی خاص هستند و یا سابقه چندانی در سطح شهرداری مراغه ندارند ، حضرات شواری شهر باید بدانند حداقل چهار نفر از آنان به عنوان کاندیداهای جبهه انقلاب وارد شورای شهر شده اند این در حالی است که گزينه های مطرح شده هیچ سنخیتی با جبهه انقلاب ندارند .

و مساله آخر اينکه متأسفانه گروه ها و جریان هایی که در طول انتخابات به دنبال معرفی لیست به مردم بودند و حتی پوستر برای کاندیداهای خود پخش می کردند چرا در چنين مواقعی سکوت اختیار می کنند ؟ جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب ، جبهه‌ مردمی همبستگي نیروهای انقلاب(همنا) و سایر گروه ها باید در این مواقع ورود کنند و از کاندیداهای خود مطالبه کنند ، مگر نه اينکه تمامی نفرات معرفی شده توسط این گروه ها متعهد شده اند در انتخاب شهردار شخصی را معرفی کنند که باعث تقویت جبهه انقلاب باشد ؟ خب بسم الله مطالبه کیند …

آقایان شورای شهر هم رای مردم را به بازی نگیرند ، مردم به شما و دوستانتان به عنوان شورای شهر رای داده اند نه به عنوان شهردار !!! تمام کنید این بازی های سیاسی تهوع آور را
والسلام

جعفر قهرمان