به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، جلسه مشترک رسیدگی به مسائل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور سلمان اسلامی رئیس بنیاد مراغه و امیر سرتیپ دوم سلیمانی فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده پادگان سراب در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه برگزار شد. اسلامی رئیس بنیاد مراغه در ابتدای جلسه با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، جلسه مشترک رسیدگی به مسائل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با حضور سلمان اسلامی رئیس بنیاد مراغه و امیر سرتیپ دوم سلیمانی فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی و فرمانده پادگان سراب در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه برگزار شد.

اسلامی رئیس بنیاد مراغه در ابتدای جلسه با گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: شهدا و ایثارگران مایه عزت و عظمت جمهوری اسلامی هستند که گرامیداشت یاد و نام آن‌ها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌خصوص در بین نسل جوان مؤثر است.

وی در ادامه با تشریح عملکرد اقدامات انجام‌شده در مورد خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: با تعاملی که بین بنیاد و ارتش جمهوری اسلامی و دیگر سازمان‌ها وجود دارد به دنبال رفع مسائل و تسریع در ارائه خدمات به جامعه معزز ایثارگری هستیم.

وی در ادامه افزود: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توانستیم از نزدیک با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرده و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار بگیریم و در راستای حل‌وفصل مسائل با کمک ادارات و دیگر نهادها اقدامات لازم را انجام دهیم.

امیرسلیمانی به نشر سیره و راه و منش شهدا در جامعه اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با حرکت در مسیر شهدا و نشر سیره آنان یاد و نام آن بزرگ‌مردان را در جامعه زنده نگه‌داریم و ادامه‌دهنده راه باعزت شهدا باشیم.
وی با قدردانی از صبر و ایثار خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: جامعه به وجود خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که مظهری از ایثار و مقاومت هستند افتخار می‌کند و به‌منظور رسیدگی به امورات آنان تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
انتهای پیام/