به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ علی علیزاده نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه‌چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی در تشریح این خبر گفت: بر اساس وعده مدیرعامل بنیاد علوی این نهاد نسبت به تامین مالی یکی از پروژه‌های راه روستایی مراغه اقدام خواهد کرد. به گفته علیزاده در این دیدار موضوع مدارس کانکسی و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ علی علیزاده نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه‌چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی در تشریح این خبر گفت: بر اساس وعده مدیرعامل بنیاد علوی این نهاد نسبت به تامین مالی یکی از پروژه‌های راه روستایی مراغه اقدام خواهد کرد.

به گفته علیزاده در این دیدار موضوع مدارس کانکسی و تخریبی روستاهای مراغه مطرح و مقرر شد بنیاد علوی احداث مدارس در این روستاها را به صورت جهادی در دستور کار خود قرار دهد و این پروژه‌ها را تامین مالی کند.

نماینده مردم مراغه، عحبشیر، قلعه‌چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی به برگزاری هفتمین جلسه پیگیری پروژه بیمارستان ارتش با حضور وزیر دفاع نیز اشاره و بیان کرد: «امیر حاتمی» در این دیدار برای احیای پروژه بیمارستان ارتش در مراغه دستور ویژه صادر کرد.

به گفته وی در این دیدار معاون پارلمانی، معاون پشتیبانی وزیر دفاع، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و مدیر املاک وزارت دفاع نیز حضور داشتند و وزیر دفاع در ارتباط آنلاین با فرمانده نیروی زمینی ارتش از ایشان خواست نسبت به اصلاح طرح آمایش ارتش به منظور گنجاندن این طرح مهم درمانی در فهرست طرح‌های ملی وزارت دفاع اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه به زودی مکاتبات لازم با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌شود، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح موظف است پس از تکمیل و تجهیز این بیمارستان، آن را برای بهره برداری در اختیار ارتش قرار دهد.

به گزارش رصدمراغا تعدادی از روستاهای بخش سراجوی مراغه با گذشت سالها همچنان از محرومیت رنج می‌برد و حضور بنیاد علوی در این شهرستان بدون‌ تردید حرکت بزرگی در راستای محرومیت‌زدایی از این مناطق خواهد بود.

انتهای پیام/