به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در تشریح این خبر گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی ، موتورسیکلت ، قطعات داخل خودرو در شهرستان موضوع مراتب با جدیّت در دستور کار پلیس قرار گرفت. سرهنگ فارسی اضافه کرد : ماموران با انجام اقدامات […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در تشریح این خبر گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی ، موتورسیکلت ، قطعات داخل خودرو در شهرستان موضوع مراتب با جدیّت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ فارسی اضافه کرد : ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند و در چندین اقدام غافلگیرانه ۸ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود : متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به سرقت از اماکن خصوصی ، منازل و قطعات داخل خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند و اقلام مکشوفه به مالباختگان تحویل داده شد.

سرهنگ فارسی گفت : پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/