به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سلیمانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه گفت: با اضافه شده چاه‌های جدید، مشکل کمبود آب در ۳۳ روستای بخش سراجو و ۷ روستای بخش مرکز برطرف شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه گفت: با بهره برداری از ۷ چاه‌ جدید تامین آب این روستا‌ها ظرفیت آبرسانی به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سلیمانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه گفت: با اضافه شده چاه‌های جدید، مشکل کمبود آب در ۳۳ روستای بخش سراجو و ۷ روستای بخش مرکز برطرف شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه گفت: با بهره برداری از ۷ چاه‌ جدید تامین آب این روستا‌ها ظرفیت آبرسانی به این روستا‌ها از ۶۰ لیتر در ثانیه ۹۰ لیتر افزایش یافه است.

سلیمانی اعتبار صرف شده برای رفع مشکل کم آب در روستا‌های شهرستان را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با حفر چاه‌های جدید و افزایش ظرفیت آبرسانی به روستا‌ها ۱۵ هزار نفر در این روستا‌ها از آب آشامیدنی پایدار برخوردار شده اند.

وی افزود: امسال بیش از ۳۱ میلیاد تومان برای اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی و شهری در مراغه تخصیص یافته است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: اجرای ۱۵ طرح توسعه آبرسانی برای جبران کمبود آب از مهمترین برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب مراغه در مناطق محروم روستایی است.
به گزارش رصدمراغا، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۴ درصد جمعیت روستایی مراغه از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.