مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی پرداختن به مساله حجاب را یکی از مصداق‎های امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و تاکید کرد: کنترل بدحجابی در جامعه مستلزم احساس وظیفه عمومی است. سهیلا امیری روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگاران به مناسبت ۲۱ تیر، روز عفاف و حجاب، با […]

۸۱۶۸۰۴۷۰-۷۰۰۲۹۶۱۹

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی پرداختن به مساله حجاب را یکی از مصداق‎های امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و تاکید کرد: کنترل بدحجابی در جامعه مستلزم احساس وظیفه عمومی است.

سهیلا امیری روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگاران به مناسبت ۲۱ تیر، روز عفاف و حجاب، با بیان اینکه دشمن در جبهه تهاجم فرهنگی با انواع حیله‎ها و شگردهای جذاب درکمین به یغما بردن عفت و حیای جوانان است، اظهار کرد: هیچ راهکاری مانند فرهنگ‏سازی حجاب نمی‎‏تواند با بی‎حجابی و یا بدحجابی مقابله کند.

وی گفت: فضا سازی مناسب شهر، کارگاه های آموزشی در بین دانش آموزان و دانشجویان، تعمیق باورهای دینی دربین والدین و فرزندان امری لازم و ضروری درآگاهی بخشی نسبت به موضوع حجاب است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی ، جلوگیری از تولید و فروش محصولات غیرفرهنگی و پوشاک نامناسب را در کنترل بدحجابی تاثیرگذار دانست و افزود: طراحان لباس و تولید کنندگان پوشاک بانوان باید با نقوش و مدل ‎های اسلامی و هویت ایرانی آگاهی داشته و با وقوف به این دو مولفه نسبت به تولید پوشاک اقدام کنند.

امیری نسبت به معرفی الگوی حجاب و به ویژه حجاب برتر، تاکید کرد و گفت: اگر این گونه آموزش‎ها از دوران کودکی و نوجوانی در مدارس آغاز شود می‎‏تواند راهکاری بنیادین در برطرف کردن این معضل باشد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: دراین راستا بهتر است برخی از سلسله مباحث آموزش خانواده در مدارس به موضوع حجاب اختصاص یابد تا والدین به صورت دقیق و کارشناسی با شیوه‎های آموزش و ایجاد علاقه به حجاب در دختران آشنا شوند.

انتهای پیام /*