به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در منزلی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. سرهنگ فارسی اضافه کرد: ماموران آگاهی پس از هماهنگی‌های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در منزلی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ فارسی اضافه کرد: ماموران آگاهی پس از هماهنگی‌های لازم قضایی در عملیات ویژه در بازرسی از محل شناسایی شده تعداد ۸ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کردند بیان داشت: در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه پرونده مربوطه به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر نیاز به مصرف برق زیادی دارد و فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعث اخلال در شبکه برق رسانی می‌شود.

وی از مردم عزیز خواست برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور خصوصاً پیشگیری از اختلال در شبکه برق رسانی، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/