به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، علی علیزاده نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه‌چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی گفت:با تدوین افزایش حوزه فعالیت‌ها و اختیارات دهیاری‌ها حوزه اختیارات دهیاری‌ها مشخص شده و وضعیت شغلی و استخدامی دهیاران مورد بازنگری قرار گرفته و گامی برای بهبود آن خواهد بود. علیزاده افزود: با تصویب و اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، علی علیزاده نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه‌چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی گفت:با تدوین افزایش حوزه فعالیت‌ها و اختیارات دهیاری‌ها حوزه اختیارات دهیاری‌ها مشخص شده و وضعیت شغلی و استخدامی دهیاران مورد بازنگری قرار گرفته و گامی برای بهبود آن خواهد بود.

علیزاده افزود: با تصویب و اجرای این طرح، وضعیت دهیاری‌ها در روستا‌ها به ثبات مناسبی رسیده و اختیارات آن‌ها نیز مشخص خواهد شد.

وی اعلام کرد: همچنین در مجلس شورای اسلامی اعتبار خاص و مناسبی برای اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف در قالب بودجه سال ۱۴۰۰ تدوین شده و این اعتبارات نسبت به سال‌های گذشته چشمگیر و کم نظیر بوده است.

نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه‌چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت روستا‌های مراغه گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته بی توجهی‌های بسیاری نسبت به روستا‌ها در این شهرستان شده بود و عدم برخورداری ۵۳ روستا از گاز و ۴۵ روستا از راه مناسب از جمله این مشکلات بود.

علیزاده افزود: با همراهی دستگاه‌های اجرایی در یک سال اخیر اقدامات موثری در محرومیت زدایی از روستا‌های این شهرستان انجام شده و براساس پیش بینی‌های انجام شده تا پایان سال می‌توانیم عدم وجود روستای بدون گاز را جشن بگیریم.

وی اضافه کرد: همچنین تعیین تکلیف روستا‌های فاقد راه احداثی و اجرای طرح‌های زیرگذر پل قطار تازه کند و مغانجیق نیز از جمله اقداماتی است که برای محرومیت زدایی روستایی در این شهرستان در حال اجراست.

به گزارش رصدمراغا در این همایش از دهیاران نمونه بخش مرکزی مراغه تجلیل شد.

انتهای پیام/