به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سید علی موسوی فرماندار مراغه در آیین کلنگ زنی کلینیک بیماران سرطانی مهرگان مراغه گفت: این شهرستان رتبه اول را در داشتن انجمن‌ها و موسسه‌های خیریه در استان دارد. موسوی افزود: در مراغه ۲۰ انجمن و موسسه خیریه در زمنیه حمایت از خانواده‌های نیازمند، بیماران، معلولان، زندانیان و معتادان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سید علی موسوی فرماندار مراغه در آیین کلنگ زنی کلینیک بیماران سرطانی مهرگان مراغه گفت: این شهرستان رتبه اول را در داشتن انجمن‌ها و موسسه‌های خیریه در استان دارد.

موسوی افزود: در مراغه ۲۰ انجمن و موسسه خیریه در زمنیه حمایت از خانواده‌های نیازمند، بیماران، معلولان، زندانیان و معتادان فعالیت می‌کنند.

فرماندار مراغه اضافه کرد: اقدام خیران مراغه‌ای برای ساخت کلینک برای بیماران سرطانی اقدامی بی نظیر است.

حسین بختیار زاده رئیس هیات مدیره انجمن بیماران سرطانی مراغه نیز در این آیین گفت: زمین این کیلینک را به مساحت ۳ هزار متر مربع خیر نیک اندیش دکتر جواد خشابی اهدا کرده است.

بختیارزاده افزود: اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی ساخت این مرکز با زیر بنای ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع را خیران مراغه تامین کرده اند.

وی اضافه کرد: انجمن حمایت از بیماران سرطانی مراغه به یک هزار و ۲۰۰ نفر از بیماران شهرستان خدمات حمایتی و درمانی ارائه می‌کند.

رئیس هیات مدیره انجمن بیماران سرطانی مراغه گفت: خیران مراغه‌ای در طولیک سال گذشته ۲ میلیارد تومان به این انجمع کمک نقدی و غیر نقدی اهدا کرده اند.

در پایان این مراسم کلنگ ساخت کلینک بیماران سرطانی مراغه به زمین زده شد.
انتهای پیام