به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، علی علیزاده نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه‌چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی در آیین جشنواره بادرشبی در مراغه با اشاره به نقش فرهنگ‌سازی در رشد و بالندگی شهر، گفت: اعتلای شهر و توسعه آن اولویت منتخبان شورای ششم و مسئولان شهرستان باشد. علیزاده با تاکید بر اینکه هدف […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، علی علیزاده نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه‌چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی در آیین جشنواره بادرشبی در مراغه با اشاره به نقش فرهنگ‌سازی در رشد و بالندگی شهر، گفت: اعتلای شهر و توسعه آن اولویت منتخبان شورای ششم و مسئولان شهرستان باشد.

علیزاده با تاکید بر اینکه هدف نهایی تمامی مدیران باید خدمت به اقشار مختلف مردم باشد، اظهار داشت: نباید برخی مدیران با عملکرد ضعیف موجب نزول جایگاه و منزلت درخشان شهری چون مراغه به عنوان نگین درخشان آذربایجان باشند.

نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه‌چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای اعتلای شهر و شهرستان نباید دچار مسائل حاشیه‌ای شویم زیرا این امر آفتی برای توسعه، رشد و آینده جامعه و نسل آینده خواهد بود.

وی همچنین از موافقت وزارت نفت برای تامین اعتبار احداث جایگاه سوخت فرودگاه سهند خبر داد و اضافه کرد: با تحقق این امر و احداث این جایگاه شاهد توسعه این فرودگاه و رونق گردشگری در منطقه خواهیم بود.
انتهای پیام/