به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲، موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت. سرهنگ فارسی افزود: با تلاش بی وقفه شبانه روزی و تحقیقات فنی ماموران کلانتری ۱۲ سرانجام […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲، موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه

سرهنگ فارسی افزود: با تلاش بی وقفه شبانه روزی و تحقیقات فنی ماموران کلانتری ۱۲ سرانجام سارق حرفه ای و سابقه دار را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی لازم متهم را دستگیر و به مقرّ دلالت دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی های به عمل آمده متهم با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ۶ فقره سرقت موتورسیکلت و اماکن خصوصی در سطح شهر مراغه اعتراف کرده که در بازرسی از مخفیگاهش یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه ۶۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال اسکناس تقلبی ۱۰۰ هزار ریالی کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه موتورسیکلت سرقتی بعد از شناسایی به مالباخته تحویل شد، افزود: متهم با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فارسی در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هشدار های پلیسی در راستای پیشگیری از جرائم که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره ۱۹۷ گزارش کنند.

انتهای پیام/