به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در تشریح این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی در خصوص وقوع یک فقره برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با گله احشام در محور روستایی شهر خداجو، بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه مربوطه به همراه نیرو های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در تشریح این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی در خصوص وقوع یک فقره برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با گله احشام در محور روستایی شهر خداجو، بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه مربوطه به همراه نیرو های امدادی در محل حاضر شدند.

سرهنگ فارسی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سمند با گله احشام در محور مورد نظر، ۹ راس از گوسفندان تلف و ۱۷ راس نیز زخمی شدند‌.

فرمانده انتظامی مراغه یادآور شد: علّت این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه عدم توجه به جلو از سوی راننده سمند اعلام شده است.

سرهنگ فارسی در پایان از تمامی رانندگان انواع وسایل نقلیه خودرویی خواست تا همواره در هنگام عبور از محور های مواصلاتی روستایی، نکات ایمنی لازم را در راستای پیشگیری از تصادف با احشام به کار گرفته و رعایت سرعت مطمئنه را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/