به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، موسی سلطانی جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مراغه گفت: نیاز به تذکر جدی در سطح کشور داریم و در صورت عدم مقابله با عوامل این جنگ در سطح عمومی دچار مشکل خواهیم شد. سلطانی با تاکید بر وضعیت نامناسب برخی از کارکنان ادارات از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، موسی سلطانی جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مراغه گفت: نیاز به تذکر جدی در سطح کشور داریم و در صورت عدم مقابله با عوامل این جنگ در سطح عمومی دچار مشکل خواهیم شد.

سلطانی با تاکید بر وضعیت نامناسب برخی از کارکنان ادارات از لحاظ بوششی افزود: متاسفانه وضعیت کارکنان در برخی از ادارات زیبنده انقلاب اسلامی نیست و در این راستا دستورالعملی برای کادر رسمی ادارات در خصوص عفاف و حجاب و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی وجود ندارد.

وی ادامه داد: همچنین شاهد برخی بی‌حجابی‌ها در میان فروشندگان اصناف و همشهریان در پارک‌ها هستیم.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مراغه بیان کرد: برای رفع مشکلات حوزه عفاف و حجاب باید تیم‌های گشت فرهنگی تشکیل شود و در مجامع عمومی و ادارات و بازار حضور پیدا کنند و موارد احتمالی را تذکر دهند.

سلطانی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات در زمینه عفاف و حجاب فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی است و باید آموزش همگانی را به صورت جدی در دستور کار قرار دهیم.

وی اضافه کرد: همچنین جای خالی برپایی نمایشگاه لباس‌های اسلامی در شهرستان حس می‌شود و متاسفانه برای تهیه لباس‌های باحجاب در شهرستان با مشکل مواجه هستیم.
انتهای پیام/