به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در محور های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون باری بادسان مشکوک و آن را متوقف کردند. سرهنگ فارسی با اشاره […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در محور های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون باری بادسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودروی توقیف شده، تعداد ۸۸ کیسه ۲۵ کیلویی مکمل غذایی دام و طیور قاچاق جمعاً به وزن ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم در برند های مختلف کشف شد؛ تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش کالا های مکشوفه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و خودروی مربوطه نیز توقیف پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فارسی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلّف و موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/