به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: شهادت دانش آموزان در مدرسه سید الشهدا در افغانستان نمونه‌ای جنایت طالبان است. آیت الله پورمحمدی اضافه کرد: با سقوط شهرهای افغانستان توسط جنایت کاران طالبان لازم است مسئولان وزرات امور […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: شهادت دانش آموزان در مدرسه سید الشهدا در افغانستان نمونه‌ای جنایت طالبان است.

آیت الله پورمحمدی اضافه کرد: با سقوط شهرهای افغانستان توسط جنایت کاران طالبان لازم است مسئولان وزرات امور خارجه نسبت به مقابله با طالبان برنامه ریزی کنند.

امام جمعه مراغه گفت: با افزایش جنایت های طالبان ورود مردم مظلوم این کشور به ایران بیشتر خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: طالبان را آمریکایی‌ها برای مقابله با شوروی سابق بوجود آورده و حالا امنیت و ثبات در افغانستان را به خطر انداخته است.

امام جمعه مراغه در ادامه با بیان اینکه آمریکا به خاطر صهیونیست‌ها حاضرند در منطقه به هرکاری دست بزنند، افزود: افزایش قدرت نظامی و موشکی جبهه مقاومت آمریکا و صهیونست‌ها را درمانده کرده است.

نماینده مردم آذربایجانشرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایت ناوآمریکایی در حمله به هواپیمای مسافربری افزود: آمریکایی‌ها عامل بی‌ثباتی در کشورهای اسلامی منطقه هستند.

انتهای پیام/