به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی گفت: این سند‌ها در ۴ موقوفه قبرستان آقالار، سیفلی کامدار در محله جودی آباد، حاجی حسین پاشا در کوی صفائیه و کریم بیگ در خیابان اوحدی صادر خواهد شد. حجت الاسلام حسینی افزود: به کسانی که تا ۶ ماه آینده اقدام کنند سند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی گفت: این سند‌ها در ۴ موقوفه قبرستان آقالار، سیفلی کامدار در محله جودی آباد، حاجی حسین پاشا در کوی صفائیه و کریم بیگ در خیابان اوحدی صادر خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی افزود: به کسانی که تا ۶ ماه آینده اقدام کنند سند اعیانی در قالب اجاره به صورت رایگان واگذار می‌شود.

وی گفت: در ۶ ماه دوم ۱۵ درصد پذیره زمین اخذ و در ماههای بعدی ۳۰ درصد اخذ خواهد شد و پس از این فرصت سازمان اوقاف برای ساماندهی موقوفات براساس قانون اقدام خواهد کرد.

طبق اظهارات مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، در این طرح به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و سازمان‌های حمایتی تخفیف‌های ویژه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح مشکل ۵۰ ساله صاحبان خانه‌های این محله‌ها برطرف می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی اظهار کرد: صاحبان خانه‌های این موقوفات پس از دریافت سند می‌توانند به استفاده از تسهیلات بانکی، فروش وساخت و ساز اقدام کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: متقاضیان با مراجعه به اداره اوقاف مراغه برای استفاده از مزایا و تخفیف‌های ویژه این طرح و عقد اجاره برای عرصه موقوفات اقدام کنند.
انتهای پیام/