به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در این دیدار که بمدت یک ساعت با حضور اساتید و هنرمندان پیشکسوت مراغه انجام گرفت، با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی هنری گفت: زبان هنر از موثرترین زبانهاست که با بهره گیری از تنوع زمینه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در این دیدار که بمدت یک ساعت با حضور اساتید و هنرمندان پیشکسوت مراغه انجام گرفت، با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی هنری گفت: زبان هنر از موثرترین زبانهاست که با بهره گیری از تنوع زمینه های مختلف هنری از قبیل خوشنویسی، طراحی و نقاشی، تئاتر، فیلم و … می‌تواند در کنار سایر مباحث و فعالیتهای اجتماعی برای بیان حقایق و انتقال مفاهیم ارزشمند مورد استفاده قرار گیرد .

آیت الله پورمحمدی با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای فرهنگی در شهرستان گفت : مجتمع فرهنگی هنری فدک بدلیل حضور هنرمندان پیشکسوت در انجمن های سینمای جوانان، هنرهای تجسمی و بسیج هنرمندان در این مرکز و نیز حجم خدمات فرهنگی هنری ارائه شده در آن، به عنوان مادر سایر فرهنگسراها و مجتمع های فرهنگی هنری شهرستان محسوب می شود .

امام جمعه مراغه ضمن تشکر از شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اضافه نمود: انتظار دارم شهردار محترم مشکلات این مجتمع را در اسرع وقت رفع و نسبت به فضاسازی بهینه آن اقدام نماید .

شهرام مروتی شهردار مراغه نیز در این دیدار با اشاره به رویکرد فرهنگی شهرداری گفت: فضاهای فرهنگی شهرستان نیازمند توسعه هستند و شهرداری مراغه در کنار سایر فعالیتها و پروژه های عمرانی ، به توسعه فضاهای فرهنگی و نیز تهیه پیوست فرهنگی برای فعالیتهای خود اهتمام ویژه دارد .

مروتی گفت : سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و هنر با توجه به اینکه اینگونه فعالیتها زودبازده نیستند ، در آینده تاثیرات خود را نشان خواهند داد .

شهردار مراغه افزود : با توجه به علاقمندی مجموعه مدیریت شهری به توسعه فضاهای فرهنگی ، مشکلات این مجتمع نیز بزودی حل و فصل خواهد شد و وضعیت این مکان نیز بهبود خواهد یافت .

اسدی فرد رئیس انجمن سینمای جوانان مراغه و امینی مسئول کانون بسیج هنرمندان نیز در این دیدار با ارائه گزارش فعالیتهای فرهنگی هنری مجموعه تحت مدیریت خویش به بیان مشکلات و مسایل موجود پرداختند .

انتهای پیام/