به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. سرهنگ فارسی در ادامه افزود: با تلاش بی وقفه شبانه روزی و تحقیقات فنّی ماموران […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ فارسی در ادامه افزود: با تلاش بی وقفه شبانه روزی و تحقیقات فنّی ماموران پلیس آگاهی سرانجام سارقی در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی پراید مسروقه و اموال سرقتی از مخفیگاه متهم کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازجویی های به عمل آمده متهم با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۲۰ فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه خودرو و اموال مسروقه بعد از شناسایی به مالباختگان تحویل شد، افزود: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فارسی در ادامه تصریح کرد: یکی از مهم ترین بستر های بروز سرقت در این پرونده، بی توجهی صاحبان خودرو ها به توصیه های پلیس و عدم بکارگیری از تجهیزات ایمن و بازدارنده از سرقت بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پايان به شهروندان توصيه کرد: به هشدار های پليسی در راستای پيشگيری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسيکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پيشگيری از سرقت، خودرو خود را به تجهيزات ايمنی از قبيل قفل مركزی، دزدگير، قفل پدال و قفل فرمان مجهز كنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پليس ۱۱۰ و تقدير و پيشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمايند.

انتهای پیام/