به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا،  سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی مراغه گفت : در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در ۲ منطقه مختلف در شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. سرهنگ فارسی افزود: ماموران آگاهی به […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا،  سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی مراغه گفت : در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در ۲ منطقه مختلف در شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ فارسی افزود: ماموران آگاهی به اتفاق ماموران اداره برق پس از هماهنگی‌های لازم قضائی در عملیات ویژه در در بازرسی از محلهای شناسایی شده ۳۵ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر، نیاز به مصرف برق زیادی دارد و فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعث اخلال در شبکه برق رسانی می‌شود.

وی از شهروندان خواست برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور خصوصاً پیشگیری از اختلال در شبکه برق رسانی، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.