به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، اصغر تنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: اولویت تزریق واکسن با سالمندانی است که دز اول را دریافت کرده اند تا واکسیناسیون این گروه تکمیل شود. تنومند افزود: برای شهرستان مراغه ۲ هزار و ۷۰۰ دز واکسن کرونا تامین و از امروز تزریق آن در دو مرکز تجمیعی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، اصغر تنومند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: اولویت تزریق واکسن با سالمندانی است که دز اول را دریافت کرده اند تا واکسیناسیون این گروه تکمیل شود.

تنومند افزود: برای شهرستان مراغه ۲ هزار و ۷۰۰ دز واکسن کرونا تامین و از امروز تزریق آن در دو مرکز تجمیعی شهری و مراکز بهداشتی و درمانی روستایی آغاز شده است.

وی گفت: هیچ مشکلی در تامین واکسن مورد نیاز نیست و سالمندان به منظور سهولت در دریافت دز دوم حتما با هماهنگی مراکز بهداشتی برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: از زمان واکسیناسیون سالمندان در این شهرستان برای ۲۰ هزار نفر واکسن کرونا تزریق شده است.

وی گفت: از کل جمعیت هدف شهرستان مراغه در روز‌ها و هفته‌های گذشته نزدیک به ۶ هزار نفر هر دو مرحله واکسن را دریافت کرده اند.

تنومند افزود: سالمندان با وجود دریافت دوز دوم واکسن لازم است دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/