به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، مهدی نوائی رییس اداره ورزش و جوانان مراغه روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی قویترین مردان ایران با ۱۲ ملی‌پوش صبح امروز به این رقابت‌های بین‌المللی اعزام شد که «آرش سلیمی» نیز در میان آنان قرار دارد. نوایی با اشاره به اینکه «سلیمی» جهت کسب […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، مهدی نوائی رییس اداره ورزش و جوانان مراغه روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی قویترین مردان ایران با ۱۲ ملی‌پوش صبح امروز به این رقابت‌های بین‌المللی اعزام شد که «آرش سلیمی» نیز در میان آنان قرار دارد.

نوایی با اشاره به اینکه «سلیمی» جهت کسب سهمیه حضور در مسابقات حرفه‌ای‌های جهانی مقابل حریفان به میدان خواهد رفت، اظهار داشت: ملی‌پوشان ایران اردوی یک ماهه تدارکاتی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته‌اند و کسب امتیاز لازم برای حضور در رقابت‌های حرفه‌ای‌های جهانی از سوی «سلیمی» نیز دور از انتظار نیست.

نوائی به منش پهلوانی ورزشکار مراغه‌ای هم اشاره کرد و اظهار داشت: «سلیمی» طی سال گذشته پس از کسب قهرمانی مسابقات قویترین مردان کشور، مدال طلای خود را به ۱۴۰۰ شهید گلگون کفن این شهرستان تقدیم کرد.

مسابقات بین‌المللی امارات و کسب سهمیه رقابت‌های حرفه‌ای‌های جهان طی روزهای پنجم و ششم تیر در دوبی امارات برگزار می‌شود.
ایرنا