به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: اعضای سه نفره این باند به ۱۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۵ میلیارد ریال اعتراف کرده‌اند. سرهنگ فارسی اضافه کرد: این افراد با هویّت‌های معلوم با شگردهای استخدام در یکی از دستگاه‌های دولتی مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از شاکیان دریافت کرده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: اعضای سه نفره این باند به ۱۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۵ میلیارد ریال اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ فارسی اضافه کرد: این افراد با هویّت‌های معلوم با شگردهای استخدام در یکی از دستگاه‌های دولتی مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از شاکیان دریافت کرده و متواری شده‌اند که شاکیان پس از گذشت مدتی متوجه می‌شوند که هیچ‌گونه استخدامی در کار نبوده و از آنها کلاهبرداری شده است.

فرمانده انتظامی مراغه، تصریح کرد: در اقدام بعدی کارآگاهان پلیس آگاهی موفّق به شناسایی متهمان و محل اختفای آنها شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه هر سه متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمان به ۱۰ فقره کلاهبرداری در این زمینه اعتراف که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه پلیس با مجرمان و متخلفان به شدّت برخورد خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد: فریب افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند و در صورت مشاهده این‌گونه موارد بلافاصله با پلیس تماس بگیرند.

انتهای پیام/