به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت : در پی کسب خبری مبنی بر تخلیه انواع نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع در یکی از انبارها در اطراف شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. سرهنگ فارسی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت : در پی کسب خبری مبنی بر تخلیه انواع نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع در یکی از انبارها در اطراف شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ فارسی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی محل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی ، ماموران با همکاری کارشناسان ادارات صَمت و جهاد کشاورزی در بازرسی از محل نگهداری ۴۵ تُن نهاده دامی انبار شده و همچنین ۲ دستگاه تریلر حاوی ۴۵ تُن نهاده دامی نیز که در حال تخلیه بار بودند کشف و توقیف شد.

وی ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل به مرجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ گزارش و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره ۱۹۷ اطلاع دهند.
انتهای پیام/