به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و از فداکاری و رشادت آنان در دوران دفاع مقدس قدردانی کرد. سلمان اسلامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌اتفاق خلیل احمدیان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مراغه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و از فداکاری و رشادت آنان در دوران دفاع مقدس قدردانی کرد.

سلمان اسلامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌اتفاق خلیل احمدیان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مراغه به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت با خانواده شهید «حبیب نادری» و «ناصر حق‌شناس» و آزاده و جانباز «مالک صبوری» دیدار و با تبریک این دهه، و به‌پاس سال‌ها مجاهدت و ایستادگی درراه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی از آنان قدردانی کرد.

به گزارش رصدمراغا، شهید «حبیب نادری» در ۳ فروردین ۱۳۴۹ در مراغه متولد و در ۱۸ فروردین ۱۳۶۶ در شلمچه و شهید «ناصر حق‌شناس» در ۱۷ مرداد ۱۳۴۳ متولد و در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۵ در گیلان غرب به فیض شهادت نائل آمد.