به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا،سرهنگ فارسی فرمانده انتظامی مراغه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان مراغه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. سرهنگ فارسی گفت: ماموران […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا،سرهنگ فارسی فرمانده انتظامی مراغه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان مراغه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ فارسی گفت: ماموران پلیس آگاهی به اتفاق ماموران اداره برق پس از هماهنگی‌های لازم قضایی در عملیات ویژه در بازرسی از محل شناسایی شده تعداد ۹ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله مربوطه به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر نیاز به مصرف برق زیادی دارد و فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق رسانی می‌شود، لذا از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور خصوصاً پیشگیری از اختلال در شبکه برق رسانی در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/