به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی مراغه در تشریح این خبر گفت: این میزان شکر با اجرای طرح تشدید مبارزه باقاچاق کالا و ارز توسط ماموران کلانتری ۱۲ با همکاری ماموران پلیس آگاهی کشف شد. به گفته وی ماموزان حین گشت‌زنی و کنترل خودرو های عبوری در یکی از میدان‌های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی مراغه در تشریح این خبر گفت: این میزان شکر با اجرای طرح تشدید مبارزه باقاچاق کالا و ارز توسط ماموران کلانتری ۱۲ با همکاری ماموران پلیس آگاهی کشف شد.

به گفته وی ماموزان حین گشت‌زنی و کنترل خودرو های عبوری در یکی از میدان‌های شهر به یک دستگاه تریلر مشکوک شده‌ و در بازرسی از آن، این میزان شکر خارج از شبکه توزیع را کشف کرده‌اند.

سرهنگ فارسی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی تاکید کرد که برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش و پیشنهادها، انتقادها و قدردانی‌های خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.
انتهای پیام/