به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ سرهنگ پاسدار سعید رشیدی فرمانده سپاه ناحیه مراغه روز دوشنبه در جمع بسیجیان مراغه گفت: شرایط کنونی برای نظام اسلامی و کشورمان خاص و حساس بوده و در آستانه انتخابات پرشکوه و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم. سرهنگ پاسدار رشیدی افزود: در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ سرهنگ پاسدار سعید رشیدی فرمانده سپاه ناحیه مراغه روز دوشنبه در جمع بسیجیان مراغه گفت: شرایط کنونی برای نظام اسلامی و کشورمان خاص و حساس بوده و در آستانه انتخابات پرشکوه و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم.

سرهنگ پاسدار رشیدی افزود: در این شرایط خاص، تمام دشمنان قسم خورده کشور و نظام اسلامی با انواع شیطنت ها و دسیسه ها به میدان آمده اند تا باورها، تصمیم ها و اعتقادات ما را خدشه دار کنند و ما را از حضور پرشور در پای صندوق های رای باز دارند.

وی ادامه داد: اما سعی، تلاش و جدیت ما بر این است که حضور پرشو، شکوهمند و حداکثری را در پای صندوق رای داشته باشیم، زیرا که به اهمیت حضور پرشور آگاهیم.

فرمانده سپاه مراغه با بیان اینکه حضور در پای صندوق های رای، دشمنان انقلاب را ناامید، مایوس و عصبانی می کند، افزود: مشارکت آحاد مختلف جامعه در عرصه انتخابات برای میهن اسلامی و انقلاب، تولید قدرت کرده و امنیت می آفریند و کشورمان را در مجامع بین المللی و سازمان های جهانی درخشان تر می کند.

وی حضور در پای صندوق ها را باعث امیدواری و خوشحالی دوستان انقلاب عنوان کرد و گفت: حضور پر شور در پای صندوق های رای را هم دوستان و هم دشمنان انقلاب، رصد و تحلیل می کنند و از این رو باید برای دوستان انقلاب پیام های امیدوار کننده و برای دشمنان پیام هایی نا امید و مایوس کننده ارسال کنیم.

فرمانده سپاه مراغه افزود: امروز ضد انقلاب، سلطنت طلب ها، وهابی ها، تکفیری ها و آمریکایی ها از حضور در پای صندوق های رای ناراحتند و نمی خواهند ما در عرصه های مختلف نظام و انقلاب حضور داشته باشیم، لیکن دلسوزان این انقلاب، حاج قاسم سلیمانی ها و شهدای گرانقدر که به پای این انقلاب خون و جان دادند از حضور ما شاد می شوند.

وی با اشاره به توصیه و وصیت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: براساس این وصایا، نظام اسلامی حرم الهی بوده، قداست داشته و این حرم باید بماند تا از حرم های دیگر حمایت و پشتیبانی کند.

سرهنگ پاسدار رشیدی عرصه نبرد با دشمن را امروز پای صندوق های رای دانست و افزود: هر رای ما تیری در قلب و چشم دشمن است.

فرمانده سپاه مراغه هر رای دهنده را یک مدافع حرم توصیف کرد و اضافه کرد: در این زمان هر حضور در پای صندوق های رای همانند حضور در دفاع از حرم اهل بیت (ع) بوده و هر رای دهنده یک مدافع حرم است.
انتهای پیام/