به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، با حضور یک روزه گروه جهادی شهید مهکام بسیج دانشجویی مراغه۵۰ نفر از عشایر منطقه قرخ بلاغ سهند ویزیت شدند. سرهنگ پاسدار محمدرضاخاکی مسئول بسیج دانشجویی مراغه گفت: ۲ پزشک، یک دندانپزشک، یک بهیار و ۲ پرستار به عشایر در دامنه‌های سهند خدمات معاینه، ویزیت و مشاوره ارائه کردند. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، با حضور یک روزه گروه جهادی شهید مهکام بسیج دانشجویی مراغه۵۰ نفر از عشایر منطقه قرخ بلاغ سهند ویزیت شدند.

سرهنگ پاسدار محمدرضاخاکی مسئول بسیج دانشجویی مراغه گفت: ۲ پزشک، یک دندانپزشک، یک بهیار و ۲ پرستار به عشایر در دامنه‌های سهند خدمات معاینه، ویزیت و مشاوره ارائه کردند.

مسئول بسیج دانشجویی مراغه هدف از برگزاری این اردو‌ها را قدردانی از عشایر به عنوان قشر تلاشگر در عرصه تولید فرآوده‌های دامی و لبنی اعلام کرد.

سرهنگ پاسدار خاکی افزود: برای ششمین سال گروه جهادی شهید مهکام با حضور در جمع عشایر برای آن‌ها خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌دهند.

به گزارش رصدمراغا عشایر سهند با ۷۵۰ خانوار، در طول تابستان در ۱۳۰ هزار هکتار از مراتع سهند به تولید گوشت و فرآورده‌های دامی مشغول می‌شوند.

عشایر استان‌های آذربایجان شرقی و غربی در فصل ییلاق به مناطق سردسیر سهند کوچ و در ۳ ماه از فصل تابستان در این مناطق اتراق می‌کنند.
انتهای پیام/