به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه آزادراه مراغه – هشترود گفت: با اختصاص این اعتبار عملیات اجرایی آن پس از مدتی دوباره از سرگرفته شده و ۳۲ کیلومتر از مسیر در قطعات ۲ و ۳ زیر بار ترافیک می‌رود. خادمی اضافه کرد: تامین ۵۰ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه آزادراه مراغه – هشترود گفت: با اختصاص این اعتبار عملیات اجرایی آن پس از مدتی دوباره از سرگرفته شده و ۳۲ کیلومتر از مسیر در قطعات ۲ و ۳ زیر بار ترافیک می‌رود.

خادمی اضافه کرد: تامین ۵۰ تا ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح در سال جاری از برنامه‌های دولت است.

به گفته مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور برای تکمیل مسیر ۱۱۰ کیلومتری آزاد راه مراغه – هشترود یک هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

خادمی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح تردد شهروندان سه استان شمالغرب به مرکز کشور تسهیل می‌شود.

علی علیزاده نماینده مردم مراغه، عجبشیر، قلعه‌چای و سراجو در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این آزاد راه نیاز اساسی ۳ میلیون نفر از جمعیت استان‌های شمال غرب برای تردد به مرکز کشور است.

علیزاده افزود: با توجه به پیشرفت بالای ۷۶ درصدی قطعات ۲ و ۳ سرعت بخشیدن به این طرح ضرور ی است.

سیدعلی موسوی فرماندار مراغه نیز گفت: در طول سه سال گذشته ۱۱۲ نفر براثر حوادث رانندگی در جاده فعلی مراغه ـ هشترود جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/