به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سیدعلی موسوی فرماندار مراغه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: هیچ یک از مدیران، مسئولان و کارکنان ادارات در وقت اداری حق حضور در تبلیغات انتخاباتی را نداشته و تمام نهادها باید از بکارگیری امکانات خود برای حمایت از نامزدهای انتخاباتی خودداری کنند. موسوی افزود: مشارکت در انتخابات […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سیدعلی موسوی فرماندار مراغه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: هیچ یک از مدیران، مسئولان و کارکنان ادارات در وقت اداری حق حضور در تبلیغات انتخاباتی را نداشته و تمام نهادها باید از بکارگیری امکانات خود برای حمایت از نامزدهای انتخاباتی خودداری کنند.

موسوی افزود: مشارکت در انتخابات همواره شاخص اصلی نظام اسلامی، امام و رهبری در طول چهل و دوسال عمر با برکت انقلاب اسلامی بوده است.

وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات، حافظ جمهوریت نظام مقدس اسلامی بوده و حضور آحاد مردم در آن، نقش موثر اشار مختلف جامعه را در تحقق دموکراسی دینی نشان داده است.

به گفته فرماندار مراغه، با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و کرونا، آحاد ملت بزرگ ایران نشان داده که در عرصه خطیر انتخابات همواره حضور گسترده و پرشوری داشته است.

موسوی اضافه کرد: در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و مناسب‌تر انتخابات و نیز با توجه به افزایش زمان برگزاری و نیز تعداد صندوق‌های اخذ رای، دستگاه‌ها، ادارت و نهادها در بسیج امکانات خود برای این منظور اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی گفت: همچنین مدیران و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، رسیدگی به مشکلات و رضایتمندی ارباب رجوع را اولویت خود قرار دهند، چرا که این امر زمینه ساز جلب بیشتر مشارکت آحاد مردم برای حضور در صحنه انتخابات خواهد بود.

انتهای پیام/