مردم ولایتمدار و روزه دار مراغه با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر پایبندی به آرمان های امام راحل و شهدا، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی را به جهانیان به نمایش گذاشتند. مراغه – پایگاه خبری رصد دراین راهپیمایی هزاران نفر از اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار […]

۲۰۱۵۰۷۱۰_۱۱۳۷۴۳

مردم ولایتمدار و روزه دار مراغه با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر پایبندی به آرمان های امام راحل و شهدا، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی را به جهانیان به نمایش گذاشتند.

مراغه – پایگاه خبری رصد دراین راهپیمایی هزاران نفر از اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان از جمله روحانیان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، مسوولان محلی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، فرهنگیان، دانش آموزان، ورزشکاران، دانشجویان و بازاریان، همگام با مردم سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و با مشت هایی گره کرده شعارهای ضد استکباری سردادند.

راهپیمایان همچنین با سردادن شعارهای یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو، حمایت از فلسطین سفارش امام است عزت ما مسلمین در سایه قیام است، اسلام و فلسطین پیروز است اسراییل و آمریکا نابوده است، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا، مسلمانان جهان را به اتحاد برای رهایی قدس شریف از چنگال اشغالگران فرا خواندند.

دراین مراسم، راهپیمایان با حمل تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و پارچه نوشته هایی با مضامین روز قدس روز حیات اسلام است، نفرت خود را از صهیونیست ها، استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

برخی از جوانان این شهرستان با به آتش کشیدن پرچم های آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی، خشم و انزجار خود را از جنایت های این مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر به نمایش گذاشتند.

در پایان این مراسم قطعنامه سراسری راهپیمایی در هشت بند قرائت و با تکبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/