به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، جواد رحتمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری و کلنگ زنی طرح های آبفای مراغه گفت: با توجه به وجود مشکلات مختلف زیرساختی در برخی روستاها از جمله در زمینه برخوداری از آب شرب مناسب، رفع این دغدغه ها در دستور کار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، جواد رحتمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری و کلنگ زنی طرح های آبفای مراغه گفت: با توجه به وجود مشکلات مختلف زیرساختی در برخی روستاها از جمله در زمینه برخوداری از آب شرب مناسب، رفع این دغدغه ها در دستور کار و اولویت دستگاه های اجرایی و نهادهای متولی امر قرار گیرد.

رحمتی با بیان اینکه در سال های اخیر گام های موثری برای رفع محرومیت از مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته استان انجام شده است ادامه داد: در این راستا، طرح انتقال اب ارس به تبریز، دشت شبستر و صنایع آذربایجان شرقی انجام می شود.

وی اضافه کرد: با انتقال اب از رودخانه ارس، بار بزرگی از دوش منابع آبی منطقه برای تامین آب مورد نیاز شرب و بخش صنعت برداشته خواهد شد.

رحمتی گفت: نمایندگان آذربایجان شرقی در راستای این طرح بزرگ زیرساختی، نگاه حمایتی و فراشهرستانی در خصوص این طرح داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم همگرایی و همراهی مسئولان به جای نگاه حذفی افزود: پیگیری و حمایت از مسئولان اجرایی رسالت نمایندگان خانه ملت بوده و باید در این راستا تلاش شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تکمیل طرح ملی آزادراه مراغه- هشترود اضافه کرد: بهره برداری از این طرح می تواند عامل توسعه منطقه باشد.
انتهای پیام/