به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحيد فارسی فرمانده انتظامی مراغه در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماينر و استفاده غيرمجاز از دستگاه های استخراج ارز ديجيتال در یک واحد مسکونی در سطح شهرستان موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران يگان امداد قرار گرفت. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، سرهنگ توحيد فارسی فرمانده انتظامی مراغه در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماينر و استفاده غيرمجاز از دستگاه های استخراج ارز ديجيتال در یک واحد مسکونی در سطح شهرستان موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران يگان امداد قرار گرفت.

سرهنگ فارسی اضافه کرد: ماموران يگان امداد به اتفاق ماموران اداره برق پس از هماهنگی های لازم قضائی در عملیات ویژه در بازرسی از محل شناسايي شده تعداد ۱۲ دستگاه ماينر قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به اينکه کارشناسان، ارزش ريالی دستگاه های کشف شده را یک ميليارد و ۵۰۰ میلیون ريال اعلام کرده اند، بيان داشت: در اين راستا یک نفر دستگير و به همراه پرونده متشکله مربوطه به مراجع قضائی معرفی گرديد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه های ماينر، نياز به مصرف برق زيادی دارد و فعاليت غيرمجاز مزارع ارز ديجيتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق ‌رسانی مي‌شود، لذا از مردم عزيز تقاضا می شود برای کمک به اقتصاد و امنيت کشور خصوصاً پيشگيری از اختلال در شبکه برق رسانی، در صورت اطلاع از اين گونه موارد بلافاصله موضوع را از طريق تماس با شماره ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/