به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ حسین اکبریان مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: بر اساس ارزیابی و اعلام نتایج داوری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی کیفیت بخشی به درس کار و فناوری، علی فرمانی و شهرام فرج اله زاده از معلمان این شهرستان در بخش تیمی، در جایگاه دوم کشوری ایستادند . اکبریان ادامه داد: […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ حسین اکبریان مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: بر اساس ارزیابی و اعلام نتایج داوری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی کیفیت بخشی به درس کار و فناوری، علی فرمانی و شهرام فرج اله زاده از معلمان این شهرستان در بخش تیمی، در جایگاه دوم کشوری ایستادند .

اکبریان ادامه داد: مرحله کشوری این جشنواره با شرکت ۶۲ معلم به میزبانی استان کرمان خرداد امسال برگزار شده و این معلمان موفق به افتخار آفرینی برای این شهرستان شدند.

وی اضافه کرد: کسب موفقیت های علمی، آموزشی و پژوهشی توسط معلمان پژوهشگر و تلاشگر این شهرستان می تواند زمینه ساز رشد و تعالی بخش تعلیم و تربیت و بالندگی آینده دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز شود.

مدیر آموزش و پرورش مراغه افزود: در سال های اخیر، پژوهش سرای دانش آموزی این شهرستان نیز با تلاش معلمان و مربیان تلاشگر در رتبه های برتر کشوری قرار گرفته و مایه مباهات جامعه آموزشی این شهرستان بوده است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون های نهایی دانش آموزان این شهرستان گفت: هم اکنون امتحانات نهایی حضوری در پایه های دوازدهم و نهم با رعایت دستوررالعمل های بهداشتی در ۱۷حوزه امتحانی و مدارس متوسطه دوره اول این شهرستان برگزار می شود.

اکبریان با بیان اینکه بیشترین آسیب در دوران کرونا متوجه آموزش و پرورش بوده است، گفت: امتحانات پایه های نهم و دوازدهم با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت حضوری برگزار می شود و متاسفانه حضوری بودن امتحانات این پایه ها و طولانی بودن زمان حضور سر جلسه امتحانات نگران کننده است.
انتهای پیام/