به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، حسین دهقانی رئیس اداره گاز شهرستان مراغه در جریان بازید فرماندار مراغه از پروژه‌ها در حال اجرای شرکت گاز با تشریح وضعیت گازرسانی شهرستان گفت: هم اکنون ۶ پروژه گازرسانی در شهرستان مراغه فعال بوده و با پیشرفت ۷۵ درصدی درحال اجرا می باشند. دهقانی افزود: امسال جریان گاز […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، حسین دهقانی رئیس اداره گاز شهرستان مراغه در جریان بازید فرماندار مراغه از پروژه‌ها در حال اجرای شرکت گاز با تشریح وضعیت گازرسانی شهرستان گفت: هم اکنون ۶ پروژه گازرسانی در شهرستان مراغه فعال بوده و با پیشرفت ۷۵ درصدی درحال اجرا می باشند.

دهقانی افزود: امسال جریان گاز در ۲۰ روستای شهرستان مراغه دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون ۹۹٫۴ درصد خانوار شهرستان مراغه بهره مند از گاز طبیعی می باشند و تاکنون ۹۹۴۳۹ مشترک با اجرای حدود ۱۳۶۶ کیلومتر، متراژ شبکه گازرسانی از این نعمت الهی بهره مند گردیده اند.

رئیس اداره گاز شهرستان مراغه با اشاره به عملکرد گازرسانی در سال ۹۹ تصریح کرد: در سال گذشته با گازرسانی به ۲۲ روستای توابع مراغه و خداجو و تأمین گاز ۱۳ واحد صنعتی و کشاورزی، گامی مهم در توسعه و آبادانی شهرستان مراغه برداشته شده است.
انتهای پیام/