حجت الاسلام حسن کاملی فر روحانی پیشکسوت جهاد و شهادت روز دوشنبه در جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان مراغه افزود: کشورمان دومین تولیدکننده پهباد در دنیاست و با جرات و شهامت اسرائیل را تهدید می‌کند پس اگر ناکارآمد بود نمی‌توانست این همه قدرت را در دنیا تولید کند. حجت‌الاسلام کاملی‌فر تاکید کرد: برای دستیابی به […]

حجت الاسلام حسن کاملی فر روحانی پیشکسوت جهاد و شهادت روز دوشنبه در جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان مراغه افزود: کشورمان دومین تولیدکننده پهباد در دنیاست و با جرات و شهامت اسرائیل را تهدید می‌کند پس اگر ناکارآمد بود نمی‌توانست این همه قدرت را در دنیا تولید کند.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر تاکید کرد: برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی و حل مشکلات جامعه به انتخاب و روی کار آمدن دولت انقلابی و جهادی نیاز داریم؛ دولتی که به توان داخلی تکیه کند.

وی تنها راه برون‌رفت از این مشکلات را استفاده از ظرفیت داخلی عنوان کرد و ادامه داد: طی چند سال گذشته کمبود تولید بنزین معضل بزرگی در جامعه بود لیکن عده‌ای از جوانان این مرز و بوم در اوج تحریم‌ها و با برنامه‌ریزی دقیق، ما را از واردات بنزین بی‌نیاز کردند.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر با اشاره به فرصت‌های اقتصادی کشور اضافه کرد: جمعیت کنونی کشورمان حدود یک درصد جمعیت جهان بوده و این در حالی است که از هفت درصد منابع و ذخایر زیرزمینی دنیا برخورداریم و این فرصتی بزرگ برای توسعه و بالندگی است.

وی برداشته شدن تحریم‌ها را ناممکن توصیف کرد و ادامه داد: برداشتن تحریم‌ها رویای عده‌ای در داخل کشور بوده و این در حالی است که این محدودیت‌ها هیچ گاه برداشته نمی‌شود زیرا تنها سلاح دشمن علیه جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مردم پشتوانه اصلی نظام اسلامی هستند و از این‌رو باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای به عنوان تجلی دموکراسی در جامعه اسلامی تلاش کنیم.

انتهای گزارش/