به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، محمدعلی معتمدی رئیس اداره برق شهرستان گفت: این مانور با هدف شناسایی و جمع آوری دستگاه‌های ماینر و انشعاب‌های غیر مجاز برق با دستور قضائی و همکاری ماموران انتظامی برگزار شد. معتمدی ادامه داد: همزمان با این مانور ۱۶ دستگاه استخراج رمز ارز از ۳ منزل مسکونی در مراغه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا، محمدعلی معتمدی رئیس اداره برق شهرستان گفت: این مانور با هدف شناسایی و جمع آوری دستگاه‌های ماینر و انشعاب‌های غیر مجاز برق با دستور قضائی و همکاری ماموران انتظامی برگزار شد.

معتمدی ادامه داد: همزمان با این مانور ۱۶ دستگاه استخراج رمز ارز از ۳ منزل مسکونی در مراغه جمع آوری و مالکان این واحد‌ها به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: این مانور با حضور ۳ تیم در قالب ۲۰ نفر ازکارکنان اداره امور برق و ماموران انتظامی برگزار شد.

به گفته رئیس اداره برق مراغه، با هدف پیشگیری از تولید رمز ارز‌ها با برق شهری در یک سال گذشته با همکاری ماموران انتظامی و نیروهای اداره امور برق با دستور دستگاه قضائی بیش از یک هزار ۴۰۰ دستگاه ماینر در شهرستان مراغه جمع آوری شده است.

وی افزود: مانور جمع آوری دستگاه‌های تولید رمز ارز محدود به یک روز نیست و در طول تابستان با هدف کاهش مصرف برق غیر مجاز توسط سودجویان اجرا و همچنین انشعاب‌های غیر مجاز برق جمع آوری می‌شود.
انتهای پیام/