رصدمراغا | احمد حمزه‌زاده در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری این اداره‌کل افزود: در این جلسه با توجه به ارائه ۲۴ طرح سرمایه‌گذاری زیرساخت گردشگری، پس از بررسی‌های تخصصی توسط اعضای کمیته فنی سرمایه‌گذاری، ۱۷ طرح ارائه شده به تصویب رسید و اخذ استعلامات هفت طرح سرمایه‌گذاری دیگر در دستور کار قرار گرفت. حمزه‌زاده افزود: از […]

رصدمراغا | احمد حمزه‌زاده در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری این اداره‌کل افزود: در این جلسه با توجه به ارائه ۲۴ طرح سرمایه‌گذاری زیرساخت گردشگری، پس از بررسی‌های تخصصی توسط اعضای کمیته فنی سرمایه‌گذاری، ۱۷ طرح ارائه شده به تصویب رسید و اخذ استعلامات هفت طرح سرمایه‌گذاری دیگر در دستور کار قرار گرفت.

حمزه‌زاده افزود: از میان ۱۷ طرح مصوب در این جلسه چهار مورد به احداث هتل، ۶ طرح به ایجاد سفره‌خانه سنتی، یک طرح مربوط به اردوگاه گردشگری، سه مجتمع گردشگری، یک مورد توسعه مرکز آب درمانی و دو مورد به اقامتگاه سنتی و بوم‌گردی اختصاص یافته است.

وی گفت: طرح‌های مصوب سرمایه‌گذاری استان در شهرستان‌های تبریز، شبستر، مراغه، سراب، اسکو، کلیبر و اهر پس از طی مراحل لازم، مراحل اجرایی خود را آغاز خواهند کرد.
انتهای پیام/