به گزارش رصدمراغا، مرتضی فرجام پور دادستان عمومی و انقلاب ملکان از دستگیری متهمی خبر داد که شیر‌های جمع آوری شده از دامداران را با موادی مخلوط می‌کرد و سپس به یک مرکز جمع آوری شیر در یکی از شهرستان‌های همجوار تحویل می‌داد. مرتضی فرجام پور دادستان عمومی ملکان خاطرنشان کرد: این متهم که دارای […]

به گزارش رصدمراغا، مرتضی فرجام پور دادستان عمومی و انقلاب ملکان از دستگیری متهمی خبر داد که شیر‌های جمع آوری شده از دامداران را با موادی مخلوط می‌کرد و سپس به یک مرکز جمع آوری شیر در یکی از شهرستان‌های همجوار تحویل می‌داد.

مرتضی فرجام پور دادستان عمومی ملکان خاطرنشان کرد: این متهم که دارای سوابق قبلی در این زمینه میباشد باتلاش پلیس اطلاعات شناسایی و بلافاصله در مورخه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ دستگیر شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات اولیه کسب سود بیشتر با افزایش حجم شیر را انگیزه خود از این کار مجرمانه عنوان کرده است.

وی با بیان اینکه شیر‌های کشف شده در کارگاه این فرد، با نظارت نماینده دادستانی و عوامل انتظامی معدوم شد، اظهار کرد: مرکز جمع آوری شیری که این فرد شیر‌های آلوده را به آن تحویل می‌داد نیز پلمب شد.

به گزارش رصدمراغا برای این فرد به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق مخلوط کردن شیر با مواد غیرمجاز پرونده در بازپرسی شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب ملکان تشکیل شده و بررسی برای گستردگی کار این فرد و همدستان احتمالی او در حال انجام است.
انتهای گزارش