به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ سرهنگ علی ریحانی جانشین انتظامی شهرستان مراغه در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در اطراف شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه خداجو قرار گرفت. سرهنگ ریحانی افزود: ماموران با اقدامات فنّی و اشرافیت اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق شده و در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رصدمراغا؛ سرهنگ علی ریحانی جانشین انتظامی شهرستان مراغه در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در اطراف شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه خداجو قرار گرفت.

سرهنگ ریحانی افزود: ماموران با اقدامات فنّی و اشرافیت اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش در یکی از روستاهای اطراف دستگیر کردند.

جانشین انتظامی مراغه گفت: در تحقیقات صورت گرفته متهم تاکنون به سرقت ۳۳ راس گوسفند در ۲ فقره سرقت با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ ریحانی بیان اینکه تلاش برای دستگیری همدستان متهم ادامه دارد، افزود: متهم جهت بررسی های تکمیلی تحویل پلیس آگاهی شد.

وی در پايان ضمن قدردانی از مشارکت همه جانبه شهروندان با پلیس خاطر نشان کرد: پلیس با حفظ هوشیاری و تلاش شبانه روزی فضا را برای مجرمان نا امن می سازد که این تلاش ها در سایه خود مراقبتی و مشارکت شهروندان اثربخش تر خواهند بود.
انتهای پیام/